Ostatní

mimořádná událost

Informace ke koronaviru

Péče o bezpečnost a pohodu našich fanoušků byla a vždy bude nejdůležitější prioritou společnosti Ticketmaster, zejména v náročných obdobích, jako jsou tyto. S tím, jak se globální zdravotní situace neustále vyvíjí, náš tým stále pracuje, koordinuje se s místními úřady a aktivně podporuje umělce, týmy, festivaly a místa konání, které máte rádi a kteří se snaží vypracovat co nejlepší plán pro tisíce nadcházejících akcí.

Informace ohledně COVID-19 (Koronavirus)

Přestože některé akce bohužel musely být zrušeny, spolupracujeme s našimi partnery, aby co nejvíce akcí mohlo být přeplánováno na jiný termín a vy jste nepřišli o událost, na kterou se těšíte. Jak si dokážete představit, vyžaduje to čas, takže opravdu oceňujeme vaši trpělivost a porozumění, zatímco se snažíme vypořádat s touto, pro nás všechny novou, situací.

Snažíme se, abyste měli co nejvíce potřebných informací, a proto jsme připravili  informační stránku, kde budeme průběžně aktualizovat všechny informace o akcích ovlivněných současnou situací.

Níže najdete obecně platné informace:

  • Pro akce, u kterých nedošlo ke změnám, se nic nemění. Vše je v pořádku a vy nemusíte nic dělat. Pokud by se mělo cokoli změnit, budeme vás informovat, a to buď přímo (pokud na vás máme kontakt) nebo prostřednictvím našich informačních stránek.
  • Pokud byla vaše akce zrušena, řídí se vrácení vstupného našimi Obchodními podmínkami. V současné výjimečné situaci platí výjimka z bodu 22. Obchodních podmínek, a to u vstupenek zakoupených on-line s doručením poštou nebo osobním vyzvednutím, které nám nemusíte fyzicky vracet a můžete postupovat stejně, jako v případě vracení vstupenek ve verzi TicketFast a eTicket. Vstupenky zakoupené na prodejních místech budete moci vrátit v místě jejich zakoupení, jakmile bude povoleno prodejní místa opět otevřít. Pořadatel akce má na základě nově přijatého zákona č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, nabídnout zákazníkům namísto vrácení vstupného poukaz, který budou moci zákazníci čerpat na jiné akce pořadatele online na ticketmaster.cz. Zákon byl přijat z důvodu, aby chránil jak pořadatele akcí, tak koncové zákazníky. Ticketmaster se ve vracení vstupného řídí pokyny pořadatelů jednotlivých akcí.
  • Pokud byl zrušen termín akce a staven nový termín akce, vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín. Pořadatel akce má b tomto případě na základě nově přijatého zákona č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, nabídnout zákazníkům namísto vrácení vstupného poukaz, který budou moci zákazníci čerpat na jiné akce pořadatele online na ticketmaster.cz. Zákon byl přijat z důvodu, aby chránil jak pořadatele akcí, tak koncové zákazníky. Ticketmaster se ve vracení vstupného řídí pokyny pořadatelů jednotlivých akcí.
  • Pokud vaše akce byla odložena bez stanovení nového data, spolupracujeme s pořadateli, kteří usilovně pracují na stanovení nového data. Jakmile budeme mít další informace, budeme vás informovat, a to buď přímo (pokud na vás máme kontakt) nebo prostřednictvím našich informačních stránek.
  • Pro další informace prosím navštivte naše stránky podpory

Naše oddělení péče o zákazníky nyní zpracovává zvýšené množství dotazů, doba odpovědi na dotaz je proto delší než obvykle.

Chceme vám poděkovat za to, že jste cennou součástí světa živé zábavy. Neustále pracujeme na řešení nastalé situace a velmi se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti.

Ve společnosti Ticketmaster je naší vizí spojovat lidi prostřednictvím síly živých akcí. To, co naše zážitky činí tak zvláštními, je radost, kterou cítíme, že jsme mezi komunitou stejně smýšlejících a oddaných fanoušků. Chtěli bychom zde vyjádřit naši podporu všem našim spoluobčanům, přátelům a rodinám, které byli virem zasaženy. Přejeme všem pevné zdraví během této složité doby a těšíme se, že se z našich oblíbených živých akcí budeme zase co nejdříve radovat.